Nihat Genç
  1. Haberler
  2. Yazarlar
  3. Diğer
  4. İmamoğlu projesi muhalefetin Türkiye’ye bir eşek şakası mı?

İmamoğlu projesi muhalefetin Türkiye’ye bir eşek şakası mı?

featured

Gardırop Atatürkçülüğü tabiri sözde Atatürkçülük için söylenir, ağızlarında hep Atatürk vardır ama eylemleri üçkâğıtçı goygoycu işbirlikçi düzen yanlısıdır.

Gardırop Atatürkçüleri senenin 365 günü nemelazımcı ancak milli günlerde gardıroplarını açıp cumhuriyet bayramı ya da 10 Kasım’da siyah ya da frak giyip kalabalığın en önünde numaradan nutuk çeker ya da ağlaşırlar.

Yani yıl boyu el ense yatarlar yalan söyler dümen çevirirler ama bayram günü gelince coşkuları kahramanlık ve marşları o gün gırla gider, ucuz kişiliksiz zübük siyasetçiler o gün Mustafa Kemal’in silah arkadaşı oluverirler.

Bir performans sanatçısı olarak İmamoğlu şaşırtmadı!

Oda TV yazarı danışmanı ve reklamcısı Murat Ongun’a üç maaş verdi! Zaten imara kapalı park alanları için imara kapatıyoruz yalanını afişleriyle söyledi. Türkiye Cumhuriyeti Devleti, Suriye’nin kuzeyinde harekâta girişirken HDP’lileri ve kendini projelendiren çevreleri küstürmemek için çekimser kalıp kafası karışık olduğunu söyledi. Dersimi seviyorum dedi, bir gecede iç savaş çıkartan Demirtaş’a katılıyorum dedi.

Ve ama, 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı gelip çatınca, eline şef değneğini alıp Beylikdüzü orkestrasının başına geçip marşlar söyletti ve videonun sonunda saygıyla eğilip Atatürk’ü mavi gözlerini selamladı.

Aferin, çok gururlandık!

İşte muhalefetin ve CHP’li seçmenin istediği tam da bu, muhalefet, Atatürk ismiyle kandırılmak ve oyalanmak istiyor.

Muhalefet sahiden dürüstlük cesaret iş değil sizden zaten numaradan oyundan bir  ‘performans’ istiyor!

Çünkü reklam ve gösteri çağında yaşıyoruz.

İmamoğlu ismi bir propaganda makinesi tarafından parlatılırken hatırlayacaksınız Oda Tv’nin dünya gülünç haberler mizahına giren haberini: İmamoğlu Eyüp Sultan’da Gizlice Namaz Kıldı!.

İşte haberini yapmışsınız, nesi gizliymiş, kimse demiyor.

Üstelik İmamoğlu daha camiden çıkmadan haberi yapılmış. İşte manipüle haber budur, kılınan namaz değil çekilen kayda alınan ‘performans’dır.

Dün İmamoğlu’nun bir performansını daha izledik, Tayyip Erdoğan’ın onca koruması ve yasağına rağmen İmamoğlu Tayyip’le aynı safta namaz kılıyor ve bu namaz fotoğrafı basına sızıyor.

Bu şunu gösteriyor İmamoğlu’nun propaganda makinesi iş değil ‘performans’ sanatında çok mahir.

Tayyip’le yanyana namaz fotoğrafından büyük bir siyasi güç ve siyasi zafer kazandığını sanan uman tasarlayan bu performans’ı iyi tanıyalım.

Performans nedir?

Ünlü bir kitabı ve aynı kitaptan Nicole Kidman’ın da oynadığı bir filmi vardır: The Family Fang.

Kitap, bir sanat olarak kendini canlı performanslara adamış bir aileyi anlatır. Aile, çocuklarını doğduğu günden beri canlı performanslarında kullanır ve hepsini kameraya kaydeder.

Meşhur karikatürize edilmiş adıyla şu canlı kamera şakası eşek şakası dediğimiz şey, bir kaç sokak sanatçısı halk içinde sokakta uyduruk bir oyun oynar ve kameraya alırlar, biz de güleriz haaa haaaa haaaa.

The Family Fang’da ailenin babası ve karısı kendilerini dünyanın en büyük performans sanatçıları olarak görürler. Performans’ı yani bu canlı kamera şakalarını ise dünyanın en büyük sanatı olarak benimsemiş ve hatta bu uğurda kafayı sıyırmışlardır.

Kitap ve filmden çıkartılan ders şudur, bir aile çocuklarını neden performanslarına alet ediyor yani bu aslında bir ‘çocuk istismarı’ değil midir?

Evet, İmamoğlu performansları bir seçmen istismarı!

Kitap ve filmden çıkartılan ikinci ders, bu performans takıntısı anne-babayı akıl hastalığına sürüklemiştir, hayat ve dünyayı hep bir ‘performans’ olarak görürler, bu dünyada başka da eğlenceleri yaşam arzuları yoktur.

Evet, hayat seçmen kitleler sizlerden iş bekliyor dürüstlük adalet ve ülkenin en ağır sorumluluklarını yüklenmenizi bekliyorlar, nedir hala performans düşkünlüğünüz?

Acımasız en sert sorunlarıyla akan hayatı boşlayıp hala performanslara koşmanız, bu bir akıl hastalığı değil mi?

Artık başkansınız kişiliğinizi akan canlı çatışan hayatın içinde gerçekleştireceksiniz, video ve kameralara bir oyuncu gibi poz vererek değil.

Oysa The Family Fang ailesinin çocukları çoktan büyümüş biri artist diğeri başarılı bir yazar olmuştur. Ancak anne-baba bu durumu kabullenmez ve yetişkin çocuklarını hala kendi performanslarında kullanmak isterler. Yetişkin çocuklar aksine o oyun seven çocuksu dünyadan çoktan çıkmıştır ve bu kamera şakalarını artık zavallı gülünç çocukça bir çaba olarak görürler, aile içinde çatışma yarılma böyle başlar.

Galiba İmamoğlu’nun performans ekibi, seçmenin muhalefetin büyüdüğünü artık iş ve üretim ve proje yani gerçek hayat istediğini düşünmüyor. Aksine, muhalif kesimi küçük oyunlara aldanan küçük yalanlarla oyalanan numaradan filmlere sevinen çocukluğunu aşamamış her şeye hemen kanıveren kitleler olarak görüyorlar.

The Family Fang kitabında anne-babanın performans şehvetleri öyle bir hale gelir ki sonunda kendilerini numaradan bir araba kazasıyla öldürüp kimliklerini değiştirip sıfırdan başka bir aile olurlar. Ve ınnnn ınnn, bizim muhalif seçmen gibi, kocasının performanslarına aptalca aşık bir anneyi izleriz.

Kocası performans kolpasıyla karıyı boşar başka bir kadınla evlenir ve o evlilikten iki çocuğu olur ve yeni performanslarını artık bu çocuklarla gerçekleştirmeye başlar.

Sıkı durun ve ama boşadığı-terk ettiği karısı, kocasının kendisini gerçekte boşamadığını, kocasının hayatının son büyük volesi en büyük performansını gerçekleştirdiğine inanır, ve bir kenarda hayranlıkla kocasının yeni eşini ve performanslarını mutlulukla izler, tıpkı İmamoğlu’nu bir kenardan izleyen İmamoğlu’nun performanslarına aşık muhalif kitleler gibi.

The Family Fang, okunmaması ve izlenmemesi hiç bir şey kaybettirmeyecek vasat bir kitap ve filmdir, ancak kitap ‘performans aile’ kavramını meşhur etmiş ve tartıştırmıştır.

Performans aileyi reklamcılardan danışmanlardan çok iyi biliyorsunuz. Ortada yaptıkları bir iş, yaşadıkları bir hayat, ürettikleri bir şey yoktur, ancak bir kaç performans ortaya koyarak hayata müdahale ettiklerini hayatı değiştirdiklerini sanırlar.

Hayat milyon saat acısı trajedisi savaşı ekonomik yoklukları işsizlikleriyle akarken onlar bir kaç dakikalık performanslarıyla hayatın kahramanları olduklarını sanırlar.

İşte İmamoğlu projesi, hayat akarken yok, depremde yok, savaşta yok, İstanbul’a bir fikir bir heyecan bir yenilik bir projede yok, aylar bomboş geçer, ama sonunda eline şef değneğini alır orkestrayla bir performans, videonun sonunda Atatürk’ün mavi gözlerini selamlar, eğilir. Tamamdır ağbi. Helal olsun İmamoğlu. Bu kadar.

İmamoğlu’na şeksiz şüphesiz tam gaz destek veren performans sanatçıları Soner Yalçınlardan Tuncay Özkanlardan Sözcülerden Oda TV’lerden, daha nice performanslar bekliyoruz! Mesela İmamoğlu aynı orkestra değneğiyle Suriye’nin kuzey sınırına gidiyor ve Rusya’yı ABD’yi Suriye’yi PKK’yı IŞİD’i, Çin’i, AB’yi elindeki değneğiyle bir orkestra gibi yönetiyor, bekliyoruz, sıkı bir canlı performans olur.

Kardeşlerim, bu cinlikler bu hinliklerden Türkiye’ye cumhurbaşkanı adayı çıkmaz, şu soruyu sorun, cumhurbaşkanlığı seçimine iki-üç yıl var, numarayı oyunu performansı bırakın, yorulmadınız mı, bu eşek şakası gibi adamları geçin, oyuna dalgaya vaktimiz yok. Sahici gerçek bir aday bulup Türkiye’nin önüne sorumlu dürüst ve harbi insanlar olarak çıkalım, ülkemizin üç-beş yılını daha hınzır(!) şakalara kurban etmeyelim.

Abonelik

VeryansınTV'ye destek ol.
Reklamsız haber okumanın keyfini çıkar.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

113 Yorum

  1. 28 Ekim 2019, 08:25

    Yorumlarınıza katılıyorum var olun teşekkürler

    Cevapla
  2. 28 Ekim 2019, 08:25

    Yorumlarınıza katılıyorum var olun teşekkürler

    Cevapla
  3. Gerçek aydın, projelere eklemlenmemiş olandır. Yeri geldiğinde hak için, halk için, ülkesi ve doğrular adına iktidar olsun, muhalefet olsun yanlışları eleştirebilendir kişidir. Bu nedenle Nihat Genç hakkın ve doğruların savunucusudur.

    Cevapla
  4. Gerçek aydın, projelere eklemlenmemiş olandır. Yeri geldiğinde hak için, halk için, ülkesi ve doğrular adına iktidar olsun, muhalefet olsun yanlışları eleştirebilendir kişidir. Bu nedenle Nihat Genç hakkın ve doğruların savunucusudur.

    Cevapla
  5. TAM BİR YALAKASIN NİHAT GENÇ,GÜNÜN ANLAM VE ÖNEMİNE GÖRE SAF TUTUYORSUN (ÇOK MERAK ETDİYSEN ESKİ YAZILARINI YENİDEN OKU 16-31 TEMMUZ,AĞUSTOS 2015 YAZILARINI TEKRAR OKU NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLARSIN…

    Cevapla
  6. TAM BİR YALAKASIN NİHAT GENÇ,GÜNÜN ANLAM VE ÖNEMİNE GÖRE SAF TUTUYORSUN (ÇOK MERAK ETDİYSEN ESKİ YAZILARINI YENİDEN OKU 16-31 TEMMUZ,AĞUSTOS 2015 YAZILARINI TEKRAR OKU NE DEMEK İSTEDİĞİMİ ANLARSIN…

    Cevapla
  7. 28 Ekim 2019, 08:39

    Siz gerçek bir bilge, cesur yürek, sahici, samimi, vatanını insanını candan seven ve iyiliğini isteyen güzel bir ADAMSINIZ; bu yorumları yapmak haddim değil ama lütfen sevgi dolu saygımla kabul buyurunuz. Allah a emanet olun.

    Cevapla
  8. 28 Ekim 2019, 08:39

    Siz gerçek bir bilge, cesur yürek, sahici, samimi, vatanını insanını candan seven ve iyiliğini isteyen güzel bir ADAMSINIZ; bu yorumları yapmak haddim değil ama lütfen sevgi dolu saygımla kabul buyurunuz. Allah a emanet olun.

    Cevapla
  9. 28 Ekim 2019, 08:46

    Sizi senelerdir takip eden bir okurunuz olarak çok üzülüyorum bu imamoğlu fobinizden.Çok yazık çok

    Cevapla
  10. 28 Ekim 2019, 08:46

    Sizi senelerdir takip eden bir okurunuz olarak çok üzülüyorum bu imamoğlu fobinizden.Çok yazık çok

    Cevapla
  11. Sayın Nihat genç bende çok kötü buluyorum arkadaşı da siz böyle yaptıkça daha çok savunan çıkacaktır. Dozajında ağır ağır zerk edelim ki anlasın herkes neyin ne olduğunu ? Yağmurdan kaçarken toluya tutulduk desinler.

    Cevapla
  12. Sayın Nihat genç bende çok kötü buluyorum arkadaşı da siz böyle yaptıkça daha çok savunan çıkacaktır. Dozajında ağır ağır zerk edelim ki anlasın herkes neyin ne olduğunu ? Yağmurdan kaçarken toluya tutulduk desinler.

    Cevapla
  13. Ahmet Süreyya Genç
    Nihat Genç’in İmamoğlu için yazdığı yalanları yanlışları bizlere gösterdikten sonra üzülseydiniz yazıklasaydınız…

    Cevapla
  14. Ahmet Süreyya Genç
    Nihat Genç’in İmamoğlu için yazdığı yalanları yanlışları bizlere gösterdikten sonra üzülseydiniz yazıklasaydınız…

    Cevapla
  15. 28 Ekim 2019, 09:30

    Eşek şakası değil, taammüden akıl katliamı.. Herkes şimdi birbirine bu videoyu paylaşıyor. Bu paylaşanlar aklını bunlara kiraya vermiş bir topluluk. Düşünmek yerine “düşmanımın düşmanı benim yerime düşünür” , “Oy verdim ülke kurtuldu hadi rakı içelim kafası .”
    Ha ak koyun ha al koyun yoktur farkı.
    Ha bu arada medya maymunluğundan öte bir icraat göremedik imamo’dan bugüne kadar . Merakla bekliyoruz ne zaman belediye başkanlığı yapacak diye..!

    Cevapla
  16. 28 Ekim 2019, 09:30

    Eşek şakası değil, taammüden akıl katliamı.. Herkes şimdi birbirine bu videoyu paylaşıyor. Bu paylaşanlar aklını bunlara kiraya vermiş bir topluluk. Düşünmek yerine “düşmanımın düşmanı benim yerime düşünür” , “Oy verdim ülke kurtuldu hadi rakı içelim kafası .”
    Ha ak koyun ha al koyun yoktur farkı.
    Ha bu arada medya maymunluğundan öte bir icraat göremedik imamo’dan bugüne kadar . Merakla bekliyoruz ne zaman belediye başkanlığı yapacak diye..!

    Cevapla
  17. neden herşey çok güzel olmuyor.. =(
    imamoğlu büyük hayallerle traansfer edilen büyük bir futbolcu gibi fos çıkmak üzere.. çok fazla abartıldığını söyleyenlere, yanılıyorsunuz bu adam çok iş yapacak, türkiyede ki siyaset tarzını değiştirecek gibi büyük cümleler kurardım ama malesef çok kötü bir performans sergiliyor..
    hayal kırıklığı..

    Cevapla
  18. neden herşey çok güzel olmuyor.. =(
    imamoğlu büyük hayallerle traansfer edilen büyük bir futbolcu gibi fos çıkmak üzere.. çok fazla abartıldığını söyleyenlere, yanılıyorsunuz bu adam çok iş yapacak, türkiyede ki siyaset tarzını değiştirecek gibi büyük cümleler kurardım ama malesef çok kötü bir performans sergiliyor..
    hayal kırıklığı..

    Cevapla
  19. Sizin yazınızı okurken bir komşum diğer komşuma seslendi. İstanbul’a İmamoğlu’nun 29 Ekim kutlamalarına gidecekmiş. Allah ıslah etsin bunları. Aylar oldu ne bir proje, ne bir çözüm. Mesela doğru dürüst deprem toplanma alanı kalmadı. Varsa yoksa kutlamalar. Şen sazın bülbülleri… Ne zaman uyanacaklar merak ediyorum.

    Cevapla
  20. Sizin yazınızı okurken bir komşum diğer komşuma seslendi. İstanbul’a İmamoğlu’nun 29 Ekim kutlamalarına gidecekmiş. Allah ıslah etsin bunları. Aylar oldu ne bir proje, ne bir çözüm. Mesela doğru dürüst deprem toplanma alanı kalmadı. Varsa yoksa kutlamalar. Şen sazın bülbülleri… Ne zaman uyanacaklar merak ediyorum.

    Cevapla
  21. Nihat bey, Ekrem İmamoğlu’nu ifşa etmişsiniz tabiri caizse!.. İmamoğlu, Aziz Nesin’in Zübük karakterinin günümüzde vücut bulmuş hali. Popülist, kolay yalan söyleyebilen, net çizgi sahibi olmayan, polemikçi ve iş değil laf yapan yurdum muhalifini gazlayacak doneleri pr ve sosyal medya mahareti ile de iyi kotaran bir Zübük karakteri çizdi kısa süre içerisinde. Bir proje olduğu aşikar ama projenin sahiplerinin kim olduğu noktasında soru işaretleri var gibi. Arada olan İstanbul’a oluyor bu arada çünkü İstanbul, başka amaçlara ulaşmak için üzerine ezilircesine basılan basamak vazifesi görmese bari!..

    Cevapla
  22. Nihat bey, Ekrem İmamoğlu’nu ifşa etmişsiniz tabiri caizse!.. İmamoğlu, Aziz Nesin’in Zübük karakterinin günümüzde vücut bulmuş hali. Popülist, kolay yalan söyleyebilen, net çizgi sahibi olmayan, polemikçi ve iş değil laf yapan yurdum muhalifini gazlayacak doneleri pr ve sosyal medya mahareti ile de iyi kotaran bir Zübük karakteri çizdi kısa süre içerisinde. Bir proje olduğu aşikar ama projenin sahiplerinin kim olduğu noktasında soru işaretleri var gibi. Arada olan İstanbul’a oluyor bu arada çünkü İstanbul, başka amaçlara ulaşmak için üzerine ezilircesine basılan basamak vazifesi görmese bari!..

    Cevapla
  23. Kesinlikle haklısınız keşke TCyi kaldırsaydı keşke andımız’ı kaldırsaydı keşke milliyetçiliği ayaklar altına alsaydı bak ne kadar popüler olurdu çok haklısınız İmam oğlu hiçbir şey yaramayacak bu gidişle tencere dibin kara seninki benden kara

    Cevapla
  24. Kesinlikle haklısınız keşke TCyi kaldırsaydı keşke andımız’ı kaldırsaydı keşke milliyetçiliği ayaklar altına alsaydı bak ne kadar popüler olurdu çok haklısınız İmam oğlu hiçbir şey yaramayacak bu gidişle tencere dibin kara seninki benden kara

    Cevapla
  25. 28 Ekim 2019, 10:33

    Sevgili Nihat Genç,
    Bu tiple ilgili Türkçe’de güzel bir tabir vardır. Bu ve bunun gibi olanlara meydancı diyoruz.
    Sevgilerimle,
    Fethi Çetin

    Cevapla
  26. 28 Ekim 2019, 10:33

    Sevgili Nihat Genç,
    Bu tiple ilgili Türkçe’de güzel bir tabir vardır. Bu ve bunun gibi olanlara meydancı diyoruz.
    Sevgilerimle,
    Fethi Çetin

    Cevapla
  27. 28 Ekim 2019, 10:33

    Kesinlikle ben de rahatsız oldum bu şovlardan ve gardrop Atatürkçülüğünden.
    İdeolojik mücadele yok, yapılan dişe dokunur bir iş yok ama reklam ve şov çok.
    Mesele gerçekten devrimlerden ve Atatürk ilkelerinden yana bir lider ve ekibinin kim ve kimlerden nasıl oluşacağı. Elimizdeki tek kitlesel örgüt SOROS’çular tarafından ele geçirilmiş durumda. Ve ne yazık ki belediyeleri aracılığıyla bu örgüt parasal açıdan da çok güçlü durumda.
    Sevgili Nihat Genç,Ümit Kocasakal, Bartu Soral, Cem Gürdeniz, Mustafa Önsel, Yavuz Alpgan, Ahmet Yavuz, Erdem Atay, Kemal Üçüncü ve adını sayamadığım pek çok yurtseverler; lütfen bir araya gelin, inandığımız, bizleri heyecanlandıracak, değerlerimize sahip çıkacak, ezber bozacak bir adayla cumhurbaşkanlığı seçimlerine gidelim.

    Cevapla
  28. 28 Ekim 2019, 10:33

    Kesinlikle ben de rahatsız oldum bu şovlardan ve gardrop Atatürkçülüğünden.
    İdeolojik mücadele yok, yapılan dişe dokunur bir iş yok ama reklam ve şov çok.
    Mesele gerçekten devrimlerden ve Atatürk ilkelerinden yana bir lider ve ekibinin kim ve kimlerden nasıl oluşacağı. Elimizdeki tek kitlesel örgüt SOROS’çular tarafından ele geçirilmiş durumda. Ve ne yazık ki belediyeleri aracılığıyla bu örgüt parasal açıdan da çok güçlü durumda.
    Sevgili Nihat Genç,Ümit Kocasakal, Bartu Soral, Cem Gürdeniz, Mustafa Önsel, Yavuz Alpgan, Ahmet Yavuz, Erdem Atay, Kemal Üçüncü ve adını sayamadığım pek çok yurtseverler; lütfen bir araya gelin, inandığımız, bizleri heyecanlandıracak, değerlerimize sahip çıkacak, ezber bozacak bir adayla cumhurbaşkanlığı seçimlerine gidelim.

    Cevapla
  29. 28 Ekim 2019, 10:55

    Sayın Nihat Genç bizim de sizin kadar aklımız var kimi istersek onu seçeriz hazımsızlık sorunu var galiba

    Cevapla
  30. 28 Ekim 2019, 10:55

    Sayın Nihat Genç bizim de sizin kadar aklımız var kimi istersek onu seçeriz hazımsızlık sorunu var galiba

    Cevapla
  31. 28 Ekim 2019, 11:20

    Sayın Genç, İmamoğlu hakkındaki bütün düşüncelerinize katılıyorum ancak sizinde bu konuyu sabit fikir haline getirdiğinizi üzülerek gözlemliyorum. Asıl mesele İmamoğlu gibi bir figürü kurtarıcı olarak görecek kadar çaresiz kalınması değil midir? Asıl mesele muhalefete rağmen(!) iktidarın ülkeyi uçurumdan aşağı atması değil midir? Asıl mesele buna rağmen biz muhaliflerin oturduğumuz yerden kurtarıcı bekleme trajikomikliği değil midir?
    Sayın Genç, bence biz ruhumuzu yitirdik, dengemiz bozuldu, kafamız karıştı, şaşırdık bu yüzden boş verin İmamoğlu’nu falan, eski enerjimize nasıl kavuşuruz, önerileriniz nelerdir bunları bilmek benim için çok daha önemlidir..
    Çünkü Sayın Genç, çözümün tek olduğu, denenmiş ve başarılı olduğu bilinmektedir. Tam bağımsızlıktır, yurtta sulh cihanda sulhtür, Atatürk’ü anlamaktır bence çözüm ve sizin de böyle düşündüğünüzü sizi uzun zamandır takip eden biri olarak tahmin ediyorum.
    Bu yüzden boş verin gardıropçuları..
    Affınıza sığınarak bu eleştiriyi yapma gereği hissettim..
    Atatürk’ü anmaktan çok, anladığımız günler görmek dileğiyle..
    Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun.
    Saygılarımla, iyi çalışmalar..

    Cevapla
  32. 28 Ekim 2019, 11:20

    Sayın Genç, İmamoğlu hakkındaki bütün düşüncelerinize katılıyorum ancak sizinde bu konuyu sabit fikir haline getirdiğinizi üzülerek gözlemliyorum. Asıl mesele İmamoğlu gibi bir figürü kurtarıcı olarak görecek kadar çaresiz kalınması değil midir? Asıl mesele muhalefete rağmen(!) iktidarın ülkeyi uçurumdan aşağı atması değil midir? Asıl mesele buna rağmen biz muhaliflerin oturduğumuz yerden kurtarıcı bekleme trajikomikliği değil midir?
    Sayın Genç, bence biz ruhumuzu yitirdik, dengemiz bozuldu, kafamız karıştı, şaşırdık bu yüzden boş verin İmamoğlu’nu falan, eski enerjimize nasıl kavuşuruz, önerileriniz nelerdir bunları bilmek benim için çok daha önemlidir..
    Çünkü Sayın Genç, çözümün tek olduğu, denenmiş ve başarılı olduğu bilinmektedir. Tam bağımsızlıktır, yurtta sulh cihanda sulhtür, Atatürk’ü anlamaktır bence çözüm ve sizin de böyle düşündüğünüzü sizi uzun zamandır takip eden biri olarak tahmin ediyorum.
    Bu yüzden boş verin gardıropçuları..
    Affınıza sığınarak bu eleştiriyi yapma gereği hissettim..
    Atatürk’ü anmaktan çok, anladığımız günler görmek dileğiyle..
    Cumhuriyet Bayramınız kutlu olsun.
    Saygılarımla, iyi çalışmalar..

    Cevapla
  33. 28 Ekim 2019, 11:20

    yazı yerınde. hıdayet arkadas gıbı bır kac yorum yapanlar da var. tabı onlar halen ayakalrı yerden kesık vazıyette. kımı ısterek onu secerız fılan dıyorlar. ıyı tamam erdoganı secene nıye kızıyoruz o zaman. ısın aslı bu mıllet kımı nıye sececegınden bır haber.
    eger chplı ısenız. ve gercekten boyle ıvır zıvır seylerle bır yerlere varacagınızı sanıyorsanız aldanıyorsunuz. (ben sımdıkı chp cakma olarak goruyorum ve cakma chplılerın arkasından kosanalrı kusura bakmayın ama chplı saymıyorum.cunku cumhurıyetın ılkelerı usutne oturtulumus altı ok ılkelerıne baglı chp yerıne onları yenıden dızayna kalkan federe devlet anayasası hazırlamaya curet ederk unıter devletı yıkmaya calıssan ataturk mıllıyecılıgını tuzugunden cıkarmaya curet eden ABD /AB ısbırlıkcısı bır chp bugun karsımızda.
    kısaca sunu soyleyelım;
    ımamgolunun gosterısı tam bır soytarlık işidir.
    ımamoglunun yaptıgı ise tam bır soytarı işi.

    Cevapla
  34. 28 Ekim 2019, 11:20

    yazı yerınde. hıdayet arkadas gıbı bır kac yorum yapanlar da var. tabı onlar halen ayakalrı yerden kesık vazıyette. kımı ısterek onu secerız fılan dıyorlar. ıyı tamam erdoganı secene nıye kızıyoruz o zaman. ısın aslı bu mıllet kımı nıye sececegınden bır haber.
    eger chplı ısenız. ve gercekten boyle ıvır zıvır seylerle bır yerlere varacagınızı sanıyorsanız aldanıyorsunuz. (ben sımdıkı chp cakma olarak goruyorum ve cakma chplılerın arkasından kosanalrı kusura bakmayın ama chplı saymıyorum.cunku cumhurıyetın ılkelerı usutne oturtulumus altı ok ılkelerıne baglı chp yerıne onları yenıden dızayna kalkan federe devlet anayasası hazırlamaya curet ederk unıter devletı yıkmaya calıssan ataturk mıllıyecılıgını tuzugunden cıkarmaya curet eden ABD /AB ısbırlıkcısı bır chp bugun karsımızda.
    kısaca sunu soyleyelım;
    ımamgolunun gosterısı tam bır soytarlık işidir.
    ımamoglunun yaptıgı ise tam bır soytarı işi.

    Cevapla
  35. Sayın Nihat Genç bu kadar dürüst ve namuslu olursanız sizi yakında Tayyipci oldu diye linç edecekler haberiniz olsun. Biz Tayyipçi olmadığınızı biliyoruz ama ona düşman olanlara laf etmemeniz gerekiyor.

    Cevapla
  36. Sayın Nihat Genç bu kadar dürüst ve namuslu olursanız sizi yakında Tayyipci oldu diye linç edecekler haberiniz olsun. Biz Tayyipçi olmadığınızı biliyoruz ama ona düşman olanlara laf etmemeniz gerekiyor.

    Cevapla
  37. Kimse kimseye su dine mensup diye oy vermiyo ki hala anlayamadilar. Ya ben yaptogin ise bakarim senin dininle ilgili yapip yapmadiklarin seni baglar onun hesabini ben tutmuyorum ben isi yapabilecekmisin diye bakarim. Bunlar hala camide gorunelim iki oy fazla alirizin derdindeler. Ben chp yonetiminin yerindr olsam butun belediye baskanlarini toplarim gerekirse 24 saat calisin maas bile almayin yonettiginiz belediyelerde hersey seffaf olsun israf yolsuzluk yapmayin bu tarihi bi firsattir bunu kacirmayalim eger yanlis yapan olursada ya istifasini verir yada karsisinda beni bulur derim. Ama bunlarda ne o siyasi zeka nede is yapabilecek kapasite var. Anca ataturke slm verelim namazda on safta poz verelim pesindeler. Boyle giderse golordukleri gorecekleri bu olur.

    Cevapla
  38. Kimse kimseye su dine mensup diye oy vermiyo ki hala anlayamadilar. Ya ben yaptogin ise bakarim senin dininle ilgili yapip yapmadiklarin seni baglar onun hesabini ben tutmuyorum ben isi yapabilecekmisin diye bakarim. Bunlar hala camide gorunelim iki oy fazla alirizin derdindeler. Ben chp yonetiminin yerindr olsam butun belediye baskanlarini toplarim gerekirse 24 saat calisin maas bile almayin yonettiginiz belediyelerde hersey seffaf olsun israf yolsuzluk yapmayin bu tarihi bi firsattir bunu kacirmayalim eger yanlis yapan olursada ya istifasini verir yada karsisinda beni bulur derim. Ama bunlarda ne o siyasi zeka nede is yapabilecek kapasite var. Anca ataturke slm verelim namazda on safta poz verelim pesindeler. Boyle giderse golordukleri gorecekleri bu olur.

    Cevapla
  39. 28 Ekim 2019, 11:37

    Sağ partiler dini değerleri, sol partiler de sosyal değerleri, kendisinden sadece biraz cahil seçmeni kandırmak için propaganda malzemesi olarak kullanıyor.
    Sağcılar sağ putuna solcular da sol putuna tapan putperest bir tutum ve yaşantı içinde.
    Atatürk ve hz Muhammet kendi zamanının putlarını kıran liderlerdi. Putları kırmayıp onu kullananlardan lider çıkmaz.

    Cevapla
  40. 28 Ekim 2019, 11:37

    Sağ partiler dini değerleri, sol partiler de sosyal değerleri, kendisinden sadece biraz cahil seçmeni kandırmak için propaganda malzemesi olarak kullanıyor.
    Sağcılar sağ putuna solcular da sol putuna tapan putperest bir tutum ve yaşantı içinde.
    Atatürk ve hz Muhammet kendi zamanının putlarını kıran liderlerdi. Putları kırmayıp onu kullananlardan lider çıkmaz.

    Cevapla
  41. Az daha cesaret edip buyrun siz çıkın da biz de seçelim. Ya da kimi önerirsiniz açıklayın da görelim şu sahici gerçek adamı. Çok iyi konuşuyorsun ama biraz da proaktif ol artık.

    Cevapla
  42. Az daha cesaret edip buyrun siz çıkın da biz de seçelim. Ya da kimi önerirsiniz açıklayın da görelim şu sahici gerçek adamı. Çok iyi konuşuyorsun ama biraz da proaktif ol artık.

    Cevapla
  43. Rantiyecilerden iş yapmalarını beklemek hele İstanbul gibi bir şehirde ))))) Bir rantiyeci gitti başka bir rantiyeci İstanbul başına geldi…Hele bir de FETÖ kanalında çıkmış, FETÖ ye bulaşmış, FETÖ nün kumpas davalarından biri olan ŞİKE DAVASINDA FETÖye destek vermiş biri ise löme eşşeğim ölme…

    Cevapla
  44. Rantiyecilerden iş yapmalarını beklemek hele İstanbul gibi bir şehirde ))))) Bir rantiyeci gitti başka bir rantiyeci İstanbul başına geldi…Hele bir de FETÖ kanalında çıkmış, FETÖ ye bulaşmış, FETÖ nün kumpas davalarından biri olan ŞİKE DAVASINDA FETÖye destek vermiş biri ise löme eşşeğim ölme…

    Cevapla
  45. veryansın tv de çok iyi yazarlar var ve yazılarını bekleyip okuyorum. sen ve ulusal kanaldan gelen perinçekçi yazarlar ise buranın bilimselleşmesine,tutarlı hale gelmesine, her kesime hitap edecek bilgi ve akılcı düşünce ağırlıklı bir yer olmasına engel oluyorsunuz. kiminiz olmayan olaylar için yazı yazar,kiminiz kişisel kompleksinizi saçar filan. sonra neden marjinal olduk,neden bizi kimse dinlemiyor ? yazının konusu ise zaten bildiğimiz konu her hafta yazıyorsun aynı şeyi. genede sağol nihat abim. ne diyeyim.

    Cevapla
  46. veryansın tv de çok iyi yazarlar var ve yazılarını bekleyip okuyorum. sen ve ulusal kanaldan gelen perinçekçi yazarlar ise buranın bilimselleşmesine,tutarlı hale gelmesine, her kesime hitap edecek bilgi ve akılcı düşünce ağırlıklı bir yer olmasına engel oluyorsunuz. kiminiz olmayan olaylar için yazı yazar,kiminiz kişisel kompleksinizi saçar filan. sonra neden marjinal olduk,neden bizi kimse dinlemiyor ? yazının konusu ise zaten bildiğimiz konu her hafta yazıyorsun aynı şeyi. genede sağol nihat abim. ne diyeyim.

    Cevapla
  47. Nihat Abi,ben Turk Birligini savunun biri olarak sizin yorumlariniz ve gorusleriniz cok onemli gercekten tarafsiz ve bu devletten ve milletten
    olan ender insanlardansiniz Allah sizin gibileri bu cennet vatandan mahrum etmesin.

    Cevapla
  48. Nihat Abi,ben Turk Birligini savunun biri olarak sizin yorumlariniz ve gorusleriniz cok onemli gercekten tarafsiz ve bu devletten ve milletten
    olan ender insanlardansiniz Allah sizin gibileri bu cennet vatandan mahrum etmesin.

    Cevapla
  49. az önce yolladığım yazıda perinçekçi yazarlar genellemesi yanlıştı.örneğin yavuz aloganı yıllardır takip ederim,orada ufuk söylemez,uğur civelek gördüğüm yerde okurum filan..buradada yazarlara arada yorum eklerim öylesine,neyin ne olduğu belli. lakin nihat gençi çok sevmeme rağmen beni mesela püskürttü. dahada yazısına birşey yazmam. gerçi yazsam ne olacak yazmasam ne.denizde damla bile değilim ama kişisel tepkimdir.

    Cevapla
  50. az önce yolladığım yazıda perinçekçi yazarlar genellemesi yanlıştı.örneğin yavuz aloganı yıllardır takip ederim,orada ufuk söylemez,uğur civelek gördüğüm yerde okurum filan..buradada yazarlara arada yorum eklerim öylesine,neyin ne olduğu belli. lakin nihat gençi çok sevmeme rağmen beni mesela püskürttü. dahada yazısına birşey yazmam. gerçi yazsam ne olacak yazmasam ne.denizde damla bile değilim ama kişisel tepkimdir.

    Cevapla
  51. “numarayı oyunu performansı bırakın, yorulmadınız mı, bu eşek şakası gibi adamları geçin, oyuna dalgaya vaktimiz yok.”
    Mukemmel tespit. Gecen gun TVde iki CHPlinin katildigi tartismayi izledim. Ahmet Hakan’in sundugu Tarafsiz Bolge. D.Perincek’in de katildigi bu tartisma programinda CHP li (ayni zamanda HDPli) Erdal Aksünger ve Necdet Saraç denen iki “tipleme” yi dinleyince nedense aklima Imamoglu geliverdi. Agizlarindan cikan bir cumlenin digeri ile iliskisi yok, tutarsiz, dengesiz bir agiz dolusu laf salatasi. Sorarsan hepsi Ataturkcu, demokrasi ve baris havarisi. Tek bildikleri demogoji, pis uyanik numaralari. Eh boyle tiplerin, boyle bir partinin, Ekrem Imamoglu gibi bir sarlatini bulup ortaya salmalari normaldir. Sasirmamak lazim.

    Cevapla
  52. “numarayı oyunu performansı bırakın, yorulmadınız mı, bu eşek şakası gibi adamları geçin, oyuna dalgaya vaktimiz yok.”
    Mukemmel tespit. Gecen gun TVde iki CHPlinin katildigi tartismayi izledim. Ahmet Hakan’in sundugu Tarafsiz Bolge. D.Perincek’in de katildigi bu tartisma programinda CHP li (ayni zamanda HDPli) Erdal Aksünger ve Necdet Saraç denen iki “tipleme” yi dinleyince nedense aklima Imamoglu geliverdi. Agizlarindan cikan bir cumlenin digeri ile iliskisi yok, tutarsiz, dengesiz bir agiz dolusu laf salatasi. Sorarsan hepsi Ataturkcu, demokrasi ve baris havarisi. Tek bildikleri demogoji, pis uyanik numaralari. Eh boyle tiplerin, boyle bir partinin, Ekrem Imamoglu gibi bir sarlatini bulup ortaya salmalari normaldir. Sasirmamak lazim.

    Cevapla
  53. 28 Ekim 2019, 14:15

    Cumhurbaşkanı adayınız kim? İşiniz çamur atmak mı?

    Cevapla
  54. 28 Ekim 2019, 14:15

    Cumhurbaşkanı adayınız kim? İşiniz çamur atmak mı?

    Cevapla
  55. 28 Ekim 2019, 14:45

    Yazının şekli ve dozu, kindar birisini açıkça göstermektedir. Ekrem İmamoğlu’da sonuçta sıradan bir adam. Hatası da olacak, başarısı da olacak. En büyük başarısı, İstanbul’u AKP’den kurtarmak. Binali gelseydi, ne yazacaktın? Hele şu dinci çetelere aktarılan musluklar kesilsin, projeleri öyle yada böyle sonuçlansın. Beğenilmezse, bir sonraki seçimde de gider. Show yapıyormuş… Yapacak tabi. Sen bile bu yazıyla show yapıyorsun. Birileri saltanat kurmaya uğraşırken, daha yolun başındaki bir adama eleştiri sınırından çok öte böyle yazılar yazmak, seni baya alçaltır.

    Cevapla
  56. 28 Ekim 2019, 14:45

    Yazının şekli ve dozu, kindar birisini açıkça göstermektedir. Ekrem İmamoğlu’da sonuçta sıradan bir adam. Hatası da olacak, başarısı da olacak. En büyük başarısı, İstanbul’u AKP’den kurtarmak. Binali gelseydi, ne yazacaktın? Hele şu dinci çetelere aktarılan musluklar kesilsin, projeleri öyle yada böyle sonuçlansın. Beğenilmezse, bir sonraki seçimde de gider. Show yapıyormuş… Yapacak tabi. Sen bile bu yazıyla show yapıyorsun. Birileri saltanat kurmaya uğraşırken, daha yolun başındaki bir adama eleştiri sınırından çok öte böyle yazılar yazmak, seni baya alçaltır.

    Cevapla
  57. 28 Ekim 2019, 14:53

    Kelimesi kelimesine doğru.
    Katılıyorum…
    Bunlar Atatürk tüccarı. Hdp koşmadık, Atatürkçüler uyanmasın… çevir gazı yanmasın!
    Ama yiyen çok! Aday olur havasını alır!
    Tayyip ağa bunların sayedinde kalır!

    Cevapla
  58. 28 Ekim 2019, 14:53

    Kelimesi kelimesine doğru.
    Katılıyorum…
    Bunlar Atatürk tüccarı. Hdp koşmadık, Atatürkçüler uyanmasın… çevir gazı yanmasın!
    Ama yiyen çok! Aday olur havasını alır!
    Tayyip ağa bunların sayedinde kalır!

    Cevapla
  59. 28 Ekim 2019, 14:56

    Nihat Genç İmamoğlu’na çakınca yularlılar dolmuş yine. Hah hah hah hah. Nihat Genç konuyu anlamlandırmada da baya ileriye götürmüş. İmamoğlu Atatürk fotoğrafını kullanan bir gardrop Atatürkçüsü. (Bana göre gardrop Atatürkçüsü bile değil, Saha ajanı da. Gardrop Atatürkçüsü Uğur Dündar’dır mesela.) Nihat Genç’in yeni söylediği şey müthiş, Performans Sanatçısı. Bu işi amatörce yapan biri değil. Belli iyi yetiştirilmiş. Kim yetiştirdi acaba diye sormayacağım. Aslı Aydıntaçbaş ile beraber olanı kimin yetiştireceği malum.
    Neymiş. Nihat Genç’in İmamoğlu yakıntısıymış. Alçaklar vatan hainliğine razı olmuş. Nihat Genç’e de sende razı ol diyorlar. Hadi lan oradan ………….

    Cevapla
    • 28 Ekim 2019, 14:56

      Nihat Genç İmamoğlu’na çakınca yularlılar dolmuş yine. Hah hah hah hah. Nihat Genç konuyu anlamlandırmada da baya ileriye götürmüş. İmamoğlu Atatürk fotoğrafını kullanan bir gardrop Atatürkçüsü. (Bana göre gardrop Atatürkçüsü bile değil, Saha ajanı da. Gardrop Atatürkçüsü Uğur Dündar’dır mesela.) Nihat Genç’in yeni söylediği şey müthiş, Performans Sanatçısı. Bu işi amatörce yapan biri değil. Belli iyi yetiştirilmiş. Kim yetiştirdi acaba diye sormayacağım. Aslı Aydıntaçbaş ile beraber olanı kimin yetiştireceği malum.
      Neymiş. Nihat Genç’in İmamoğlu yakıntısıymış. Alçaklar vatan hainliğine razı olmuş. Nihat Genç’e de sende razı ol diyorlar. Hadi lan oradan ………….

      Cevapla
  60. 28 Ekim 2019, 16:04

    DAHA NELER GÖRECEĞİZ?…
    Değerli yazarımız Nihat GENÇ, sn İMAMOĞLU’nun MAKARİOS rölyefini unutmuş… Belediyecilik tarihimizde ilk olmalı bizi katledenlerin rölyefini yapmak fikri (!)… Demirtaş fikirlerini de beğendiğine göre onun bebek katili heykellerini dikme fikrine nasıl bakar bilmeyiz artık… Alt alta yazıp toplayınız, çıkan sonuçlar, rastlantılar zincirinden değil elbette. Herkesin eteğindeki taşları döktüğü devirleri yaşamaktayız artık. Akla kara belli olmakta böylece…
    “Murat Bardakçı da bugünkü köşesinde, Makarios rölyefini eleştiren bir yazı kaleme aldı. Makarios’un heykelinin dikilmemesine rağmen Bardakçı’nın yazısına “Sadece Makarios’la olmaz, bizi katleden herkesin heykelini dikmeliyiz!” başlığını atması dikkat çekti.
    Yazısında, “Beylikdüzü Belediyesi’nin diktirdiği Rauf Denktaş heykelininin açılışını CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu yaptı. Heykelin yan tarafında Londra Anlaşması’nın imza merasimine de yer verilmiş ve Başpiskopos Makarios beşuş çehresiyle etrafı tarassut edip gelip geçene bakışlarıyla hakaretler yağdırıyor.” ifadelerini kullanan Bardakçı, “Denktaş’ın heykelinin yanına Kıbrıs ile ilgili bir sembol yerleştirmek ille de şart ise ve Londra Anlaşması yerine Makarios’un yeralmadığı Zürih Anlaşması’ndan istifade etmek hatırlara gelmiyorsa, ilçeleri güzelleştirmek için daha başka semboller de mevcuttur.” dedi.”

    Cevapla
  61. 28 Ekim 2019, 16:04

    DAHA NELER GÖRECEĞİZ?…
    Değerli yazarımız Nihat GENÇ, sn İMAMOĞLU’nun MAKARİOS rölyefini unutmuş… Belediyecilik tarihimizde ilk olmalı bizi katledenlerin rölyefini yapmak fikri (!)… Demirtaş fikirlerini de beğendiğine göre onun bebek katili heykellerini dikme fikrine nasıl bakar bilmeyiz artık… Alt alta yazıp toplayınız, çıkan sonuçlar, rastlantılar zincirinden değil elbette. Herkesin eteğindeki taşları döktüğü devirleri yaşamaktayız artık. Akla kara belli olmakta böylece…
    “Murat Bardakçı da bugünkü köşesinde, Makarios rölyefini eleştiren bir yazı kaleme aldı. Makarios’un heykelinin dikilmemesine rağmen Bardakçı’nın yazısına “Sadece Makarios’la olmaz, bizi katleden herkesin heykelini dikmeliyiz!” başlığını atması dikkat çekti.
    Yazısında, “Beylikdüzü Belediyesi’nin diktirdiği Rauf Denktaş heykelininin açılışını CHP Genel Başkanı Kemal Kılıçdaroğlu yaptı. Heykelin yan tarafında Londra Anlaşması’nın imza merasimine de yer verilmiş ve Başpiskopos Makarios beşuş çehresiyle etrafı tarassut edip gelip geçene bakışlarıyla hakaretler yağdırıyor.” ifadelerini kullanan Bardakçı, “Denktaş’ın heykelinin yanına Kıbrıs ile ilgili bir sembol yerleştirmek ille de şart ise ve Londra Anlaşması yerine Makarios’un yeralmadığı Zürih Anlaşması’ndan istifade etmek hatırlara gelmiyorsa, ilçeleri güzelleştirmek için daha başka semboller de mevcuttur.” dedi.”

    Cevapla
  62. CHP’li secmene sormak istiyorum,
    1- Neden Metin Feyzioglu gibi bir duzgun bir Ataturkcuyu genel baskan secimlerinde aday gosterilmeyince tepki vermedi ?
    2-Neden Muammer Ince gibi Imamoglu gibi herhangi bir vizyonu olmayan, gecmiste bir icraati olmayan insanlar pazarlaniyor bu ulkede ?
    3-Neden CHP kurulusundan beri bir Anadolu partisi iken sadece bir yasam tarzi partisine donustu ? Neden degisik kimlikleri, degisik sosyal katmanlari olan bu ulkeyi ortak paydada birlestiremedi ?
    4- 10 Kasim 1938’den sonra “Yurtda sulh cihanda sulh” sozunu ne kadar anlayabildi CHP ne kadar yayabildi bu anlayisi. Sizce Ataturk bu sozu stratejik ve vizyoner bir anlamda mi soyledi ? yoksa bosverin ne suya ne sabuna dokunalim diye mi soyledi ?
    Allah’a bin sukurler olsun ki basimiza Ataturk gibi bir insan geldi, ve soruyorum tekrar kaciniz CHP’ye oy verirken NUTUK ‘da ve inkilaplarinda bahsettiklerini yapan ve ya yapabilen insanlara oy verdiniz. Iste bunu yapabiliyorsaniz o zaman iktidara altenatifi bulabilirsiniz.

    Cevapla
  63. CHP’li secmene sormak istiyorum,
    1- Neden Metin Feyzioglu gibi bir duzgun bir Ataturkcuyu genel baskan secimlerinde aday gosterilmeyince tepki vermedi ?
    2-Neden Muammer Ince gibi Imamoglu gibi herhangi bir vizyonu olmayan, gecmiste bir icraati olmayan insanlar pazarlaniyor bu ulkede ?
    3-Neden CHP kurulusundan beri bir Anadolu partisi iken sadece bir yasam tarzi partisine donustu ? Neden degisik kimlikleri, degisik sosyal katmanlari olan bu ulkeyi ortak paydada birlestiremedi ?
    4- 10 Kasim 1938’den sonra “Yurtda sulh cihanda sulh” sozunu ne kadar anlayabildi CHP ne kadar yayabildi bu anlayisi. Sizce Ataturk bu sozu stratejik ve vizyoner bir anlamda mi soyledi ? yoksa bosverin ne suya ne sabuna dokunalim diye mi soyledi ?
    Allah’a bin sukurler olsun ki basimiza Ataturk gibi bir insan geldi, ve soruyorum tekrar kaciniz CHP’ye oy verirken NUTUK ‘da ve inkilaplarinda bahsettiklerini yapan ve ya yapabilen insanlara oy verdiniz. Iste bunu yapabiliyorsaniz o zaman iktidara altenatifi bulabilirsiniz.

    Cevapla
  64. Kurmali pilli bebek Imamoglu’na dokununca veryansin edenleri kategorilestirirsek:
    1-Gercekten safca Imamoglu propagandasina inanip kanan ve bu kuklada umut arayanlar. Imamoglu gibi projelerin bir PKK/Feto kadar tehlikeli olabileceginin farkinda olmayan, suda yavas yavas kaynayan kurbagalar. En kalabalik grup bu.
    2-Imamoglu destekcisi gardrop Ataturkculeri. Bunlar aslinda kuru kalabalik liboslar ama kendilerini gercekten Kemalist goren liboslar. Ilk firsatta ‘Mustafa Kemalin Askerleriyiz’ diye bayrak sallayan bunlar. Ama Ataturkculukleri sadece bayrak sallamak saniyorlar. Libosluk iliklerine kadar isledigi icin bazende “Hepimiz YPDyiz, HDPyiz, Ermeniyiz, Gay’iz” diyenlerde yine bunlar.
    3- Gozleri Erdogan dusmanligindan baska sey gormeyen CHP-HDP yanlilari. Onemli olan Erdogan gitsin iktidar olalim, PKK ile acilim yapalim, ABD ile eski gunlere donelim ve sonunda Turkiye her turlu etnisiteyi iceren Federasyon olsun (yani bolunsun yok olsun). Bunlar icin ulkede baska sorun yok. Tam bir isbirlikci yada mandaci bir grup. Bunlar parti semsiyesi altinda su anda ulke bekasi icin en fazla tehlike arzeden, ulkeyi icten bolebilecek, kisisel cikarci ve satilmis bir kesim.
    4- Soros’un Turkiye subesinde calisan maaslilar yada Fetoculer/PKKlilar. En planli calisan bunlar. Dezinformasyon uzmanlari.

    Cevapla
  65. Kurmali pilli bebek Imamoglu’na dokununca veryansin edenleri kategorilestirirsek:
    1-Gercekten safca Imamoglu propagandasina inanip kanan ve bu kuklada umut arayanlar. Imamoglu gibi projelerin bir PKK/Feto kadar tehlikeli olabileceginin farkinda olmayan, suda yavas yavas kaynayan kurbagalar. En kalabalik grup bu.
    2-Imamoglu destekcisi gardrop Ataturkculeri. Bunlar aslinda kuru kalabalik liboslar ama kendilerini gercekten Kemalist goren liboslar. Ilk firsatta ‘Mustafa Kemalin Askerleriyiz’ diye bayrak sallayan bunlar. Ama Ataturkculukleri sadece bayrak sallamak saniyorlar. Libosluk iliklerine kadar isledigi icin bazende “Hepimiz YPDyiz, HDPyiz, Ermeniyiz, Gay’iz” diyenlerde yine bunlar.
    3- Gozleri Erdogan dusmanligindan baska sey gormeyen CHP-HDP yanlilari. Onemli olan Erdogan gitsin iktidar olalim, PKK ile acilim yapalim, ABD ile eski gunlere donelim ve sonunda Turkiye her turlu etnisiteyi iceren Federasyon olsun (yani bolunsun yok olsun). Bunlar icin ulkede baska sorun yok. Tam bir isbirlikci yada mandaci bir grup. Bunlar parti semsiyesi altinda su anda ulke bekasi icin en fazla tehlike arzeden, ulkeyi icten bolebilecek, kisisel cikarci ve satilmis bir kesim.
    4- Soros’un Turkiye subesinde calisan maaslilar yada Fetoculer/PKKlilar. En planli calisan bunlar. Dezinformasyon uzmanlari.

    Cevapla
  66. Kesinlikle doğru tespitler varolun..

    Cevapla
  67. Kesinlikle doğru tespitler varolun..

    Cevapla
  68. 28 Ekim 2019, 17:34

    Siz bu ince işleri ne bileceksiniz, bilmeden atıyor-tutuyorsunuz. Sn.İMAMOĞLU eline sinek-raketi alarak orkestra yöneten Amerikalı komedyen DANNY KAYE’ye saygılarını sunuyor, aziz rûhunu şâd ediyor. Sn. RAHMi KOÇ da etmişti NETEKiM.

    Cevapla
  69. 28 Ekim 2019, 17:34

    Siz bu ince işleri ne bileceksiniz, bilmeden atıyor-tutuyorsunuz. Sn.İMAMOĞLU eline sinek-raketi alarak orkestra yöneten Amerikalı komedyen DANNY KAYE’ye saygılarını sunuyor, aziz rûhunu şâd ediyor. Sn. RAHMi KOÇ da etmişti NETEKiM.

    Cevapla
  70. 28 Ekim 2019, 20:52

    Nihat bey sülünekrem i boşverin CHP kimlik değiştirdi bunu görmek gerek ypg yi bile savunuyor ve bunu körü körüne insanlar kabul ediyor bu çaresizlikten demesin kimse askerler imiz şehit olurken CHP nin takındığı duruma bakalım yazık gerçekten çok yazık

    Cevapla
  71. 28 Ekim 2019, 20:52

    Nihat bey sülünekrem i boşverin CHP kimlik değiştirdi bunu görmek gerek ypg yi bile savunuyor ve bunu körü körüne insanlar kabul ediyor bu çaresizlikten demesin kimse askerler imiz şehit olurken CHP nin takındığı duruma bakalım yazık gerçekten çok yazık

    Cevapla
  72. 28 Ekim 2019, 23:13

    Yaa ben çok bilen,okumuş deyilim.Ama yazilarinizdan anladigim kadariyla siz hep muhalefetmi olacaksiniz.Hep alternatifmi arayacaksiniz.Dünya ce Türkiye şartlarini kabul etmiyecekmisiniz.Yazilarinizi denk geldikce,elime geçtikçe okuyirum.Fikirldriniz hoş geliyor ama anladigim kadariyla hep insanlarin arkasundan bakiyorsunuz öyle yorumluyorsunuz.
    Bence unuttugunuz insanlarin gereksiz vücut artiklarini atmada “göt” lerini kullandiklaridir.
    insanlar yerler,içerler,gülerler,ağlarlar ve Tuvaletlerini yaparlar.
    sizin için tuvaletini yapan insanlar yamuk iseler pes artik derim.
    saygilar.

    Cevapla
  73. 28 Ekim 2019, 23:13

    Yaa ben çok bilen,okumuş deyilim.Ama yazilarinizdan anladigim kadariyla siz hep muhalefetmi olacaksiniz.Hep alternatifmi arayacaksiniz.Dünya ce Türkiye şartlarini kabul etmiyecekmisiniz.Yazilarinizi denk geldikce,elime geçtikçe okuyirum.Fikirldriniz hoş geliyor ama anladigim kadariyla hep insanlarin arkasundan bakiyorsunuz öyle yorumluyorsunuz.
    Bence unuttugunuz insanlarin gereksiz vücut artiklarini atmada “göt” lerini kullandiklaridir.
    insanlar yerler,içerler,gülerler,ağlarlar ve Tuvaletlerini yaparlar.
    sizin için tuvaletini yapan insanlar yamuk iseler pes artik derim.
    saygilar.

    Cevapla
  74. Kaleminize sağlık sayın genç.

    Cevapla
  75. Kaleminize sağlık sayın genç.

    Cevapla
  76. 29 Ekim 2019, 05:11

    Ben sizi cumhuriyet sevdalısı bilirdim anlattıklarınız o kadar saçma şeyler ki. Sizi de mi satın aldılar sonunda ? Yazık …

    Cevapla
    • 29 Ekim 2019, 05:11

      Ben sizi cumhuriyet sevdalısı bilirdim anlattıklarınız o kadar saçma şeyler ki. Sizi de mi satın aldılar sonunda ? Yazık …

      Cevapla
  77. Bencede dogru bir tesbit degil doguperincek gibi kiviriyor ne olduklarini ben hala anlamis degilim bu anlattiklarini AKP yandaslarida söylüyor binali gelseydi dahada istanbulu soymaya devam edeceklerdi bagirmakla olmuyor nihat genc icraat gerekli

    Cevapla
  78. Bencede dogru bir tesbit degil doguperincek gibi kiviriyor ne olduklarini ben hala anlamis degilim bu anlattiklarini AKP yandaslarida söylüyor binali gelseydi dahada istanbulu soymaya devam edeceklerdi bagirmakla olmuyor nihat genc icraat gerekli

    Cevapla
  79. 29 Ekim 2019, 07:46

    bakıyorum da cakma chplıler ,chp nın federe devlet anayasası hazırlamaya kalktıgında, altı ok ılkelerını degıstırmeye curet ettıgınde , ataturk mıllıyetcılıgını tuzugunden cıkarmaya kalktıgında , boluculerı sevdıgınde cıtlarını cıkarmazlarken ABD/AB projesı ataturk obama gıbı lakaplarla goklere cıkardıkalrını adamın ayagını yerden kestıklerı ımamoglu sozkonusu olunca aslan kesıldıler. nıhat beye yuklenıyorlar. bır aktrol demedıklerı kaldı. malum bu cakmalar chp nın gıdısatını objektıf gozle eleştırdınmı bızlerı aktrol olarak tanımlıyorlar

    Cevapla
  80. 29 Ekim 2019, 07:46

    bakıyorum da cakma chplıler ,chp nın federe devlet anayasası hazırlamaya kalktıgında, altı ok ılkelerını degıstırmeye curet ettıgınde , ataturk mıllıyetcılıgını tuzugunden cıkarmaya kalktıgında , boluculerı sevdıgınde cıtlarını cıkarmazlarken ABD/AB projesı ataturk obama gıbı lakaplarla goklere cıkardıkalrını adamın ayagını yerden kestıklerı ımamoglu sozkonusu olunca aslan kesıldıler. nıhat beye yuklenıyorlar. bır aktrol demedıklerı kaldı. malum bu cakmalar chp nın gıdısatını objektıf gozle eleştırdınmı bızlerı aktrol olarak tanımlıyorlar

    Cevapla
  81. 29 Ekim 2019, 12:26

    genç i anlamak zeka ister o da herkeste yok. adam karşımızda bir kukla sahnesi var diyor, kısır kafalar hayır o bir cumhurbaşkanı adayı olacak diyor. zaman akıp gidiyor haç ve hilalin savaşı, sebatayistler ile millilerin savaşı, emperyalistler ile halkların savaşı vb.

    Cevapla
  82. 29 Ekim 2019, 12:26

    genç i anlamak zeka ister o da herkeste yok. adam karşımızda bir kukla sahnesi var diyor, kısır kafalar hayır o bir cumhurbaşkanı adayı olacak diyor. zaman akıp gidiyor haç ve hilalin savaşı, sebatayistler ile millilerin savaşı, emperyalistler ile halkların savaşı vb.

    Cevapla
  83. 29 Ekim 2019, 13:56

    aynen nihat bey senin gibi ultra ulusalcı askeri otorite hayranı bir adam olacaktı imamoglu o zaman savunurdun değil mi. Adam kanırta kanırta kazandı istanbul secimlerini üstelik senin gibi kalpak atatürkçülüğü yapıp 1930’larda kendini sanan gizli akp yancılarına rağmen kazandı. bu memlekette senin ağa babaların kenan evren’ler darbe yapıp 80 öncesi ülke soludnaki kürtleri vatandan milletten soğuttu, hic bir sey kendi kendine olmadı ama sizin beyniniz 1 ya da 0 olarak düz mantık çalışıyor. yazık cidden.

    Cevapla
  84. 29 Ekim 2019, 13:56

    aynen nihat bey senin gibi ultra ulusalcı askeri otorite hayranı bir adam olacaktı imamoglu o zaman savunurdun değil mi. Adam kanırta kanırta kazandı istanbul secimlerini üstelik senin gibi kalpak atatürkçülüğü yapıp 1930’larda kendini sanan gizli akp yancılarına rağmen kazandı. bu memlekette senin ağa babaların kenan evren’ler darbe yapıp 80 öncesi ülke soludnaki kürtleri vatandan milletten soğuttu, hic bir sey kendi kendine olmadı ama sizin beyniniz 1 ya da 0 olarak düz mantık çalışıyor. yazık cidden.

    Cevapla
  85. ne güzel yazmış 365 gün ellerinde KURAN ağızlarında ALLAH adını eksik etmeden siyaset yapan. Bu kadar güzel bi dini bi okadar pis olan politika ve siyasete alet eden görünüşte müslüman ama kul hakkı yemeyi görev bilen, Görünüşte namuslu ama kadının saçından çocuğun eteğinden tahrik olan, yolsuzluğun dibine vurup vatanın milletin fabrikalarını yok pahasına satan, sonra bunları özelleştirme adı altında servis eden, tank fabrikasını satıp adınada yetki devri diyen siyasetçileri yöneticileride ekleseymiş keşke yazıya…

    Cevapla
  86. ne güzel yazmış 365 gün ellerinde KURAN ağızlarında ALLAH adını eksik etmeden siyaset yapan. Bu kadar güzel bi dini bi okadar pis olan politika ve siyasete alet eden görünüşte müslüman ama kul hakkı yemeyi görev bilen, Görünüşte namuslu ama kadının saçından çocuğun eteğinden tahrik olan, yolsuzluğun dibine vurup vatanın milletin fabrikalarını yok pahasına satan, sonra bunları özelleştirme adı altında servis eden, tank fabrikasını satıp adınada yetki devri diyen siyasetçileri yöneticileride ekleseymiş keşke yazıya…

    Cevapla
  87. kimin ne b. k olduğunu ortaya çıkarmana hayranım

    Cevapla
  88. Sevgili Nihat Genc kardesim
    Oncelikle Cumhuriyet bayramini kutlarim.
    Asagida ki bazi olumsuz yorumlari okuyunca, senin yazdiklarinin bu CHP-HDPli, Natocu Liboslari, satilmislari zivanadan cikarmis oldugunu gorebiliyorum. Kurduklari ve parlattiklari pilli bebekleri Imamoglu’na “Kral artik ciplak” dedigin icin cildiriyorlar ve her cesit hakaret, suclama ile burada vizildasiyorlar.
    Sevgili Nihat, sen bunlarin ‘tabu’larina dokundun, tek umutlari olan Soros beslemesi sahte Ataturkcu, HDP seven, savasta, depremde, subaskininda ortaya cikmayan ama sov vakti elinde degnek ile orkestra yoneten, kameralar onunde “gizlice” (!) namazlar kilan ve kendisini gelecegin Cumhurbaskani olarak pompalayan bu sahtekar ve butun sahtekarlar ordusunun foyasini meydana cikardin. Yazdiklari yorumlari ile “Buna nasil curet edebiliyorsun?” demek istiyorlar.
    Ellerin dert gormesin. Bu sahtekar Turkiye dusmanlarini, liboslari ifsa etmeye, ne olursun ara vermeden devam et. Hepimizin sesi oluyorsun. Yaptigin is cok onemli ve degerli. Bu Cumhuriyetin senin gibi degerlere cok ihtiyaci var.
    Sonsuz Saygilar ve Sevgiler.

    Cevapla
  89. Sevgili Nihat Genc kardesim
    Oncelikle Cumhuriyet bayramini kutlarim.
    Asagida ki bazi olumsuz yorumlari okuyunca, senin yazdiklarinin bu CHP-HDPli, Natocu Liboslari, satilmislari zivanadan cikarmis oldugunu gorebiliyorum. Kurduklari ve parlattiklari pilli bebekleri Imamoglu’na “Kral artik ciplak” dedigin icin cildiriyorlar ve her cesit hakaret, suclama ile burada vizildasiyorlar.
    Sevgili Nihat, sen bunlarin ‘tabu’larina dokundun, tek umutlari olan Soros beslemesi sahte Ataturkcu, HDP seven, savasta, depremde, subaskininda ortaya cikmayan ama sov vakti elinde degnek ile orkestra yoneten, kameralar onunde “gizlice” (!) namazlar kilan ve kendisini gelecegin Cumhurbaskani olarak pompalayan bu sahtekar ve butun sahtekarlar ordusunun foyasini meydana cikardin. Yazdiklari yorumlari ile “Buna nasil curet edebiliyorsun?” demek istiyorlar.
    Ellerin dert gormesin. Bu sahtekar Turkiye dusmanlarini, liboslari ifsa etmeye, ne olursun ara vermeden devam et. Hepimizin sesi oluyorsun. Yaptigin is cok onemli ve degerli. Bu Cumhuriyetin senin gibi degerlere cok ihtiyaci var.
    Sonsuz Saygilar ve Sevgiler.

    Cevapla
  90. Bir kucuk not. Asagidaki bir onceki yorumumda Imamoglu icin Soroscu dedim. Sebebine gelince, gecen gun Ingilizce izledigim bir tartisma programinda “Atlantic Council” denen Soros baglantili bir ABD dusunce kurulusunda Turkiye ve Ortadogu subesi uzmani (!) bayan Imamoglu’nu ove ove bitiremedi ve bunun Turkiye icin buyuk umut oldugunu soyledi. Soros ve ABDnin destegi (ve buyuk ihtimal baglantisi) alenen ortada.

    Cevapla
  91. Bir kucuk not. Asagidaki bir onceki yorumumda Imamoglu icin Soroscu dedim. Sebebine gelince, gecen gun Ingilizce izledigim bir tartisma programinda “Atlantic Council” denen Soros baglantili bir ABD dusunce kurulusunda Turkiye ve Ortadogu subesi uzmani (!) bayan Imamoglu’nu ove ove bitiremedi ve bunun Turkiye icin buyuk umut oldugunu soyledi. Soros ve ABDnin destegi (ve buyuk ihtimal baglantisi) alenen ortada.

    Cevapla
  92. Tüm yazıya şu durumda katılmakla birlikte 1 yıllık performansı ile değerlendirme yapacağım şu ana kadar puansız ve negatifler var ancak artıya geçmedi Sn. İmamoğlu….

    Cevapla
  93. Tüm yazıya şu durumda katılmakla birlikte 1 yıllık performansı ile değerlendirme yapacağım şu ana kadar puansız ve negatifler var ancak artıya geçmedi Sn. İmamoğlu….

    Cevapla
  94. Sayın Nihat Genç, sizi severek takip ediyorum ancak bu yazınızın sonunda en sevmediğim insan tipine benzediniz. Ortada bir sorun varken çözüm sunmak yerine soruna bir başka sorun daha ekliyorsunuz. İmamoğlu’nu aday olarak görmenin yanlış olduğunu düşünüyorsanız bize düzgün bir adayınız varsa onu söyleyin de bilelim. Türk halkı popüler olanı sever, bu hep böyle olmuştur. İmamoğlu şu anda herkese mavi boncuk sunuyor. Millet kavgadan bıktı, düzgün bir hayat yaşamak istiyor. Elimizdekilerden en iyisi kim? Bunu söylerseniz sevinirim.

    Cevapla
  95. Sayın Nihat Genç, sizi severek takip ediyorum ancak bu yazınızın sonunda en sevmediğim insan tipine benzediniz. Ortada bir sorun varken çözüm sunmak yerine soruna bir başka sorun daha ekliyorsunuz. İmamoğlu’nu aday olarak görmenin yanlış olduğunu düşünüyorsanız bize düzgün bir adayınız varsa onu söyleyin de bilelim. Türk halkı popüler olanı sever, bu hep böyle olmuştur. İmamoğlu şu anda herkese mavi boncuk sunuyor. Millet kavgadan bıktı, düzgün bir hayat yaşamak istiyor. Elimizdekilerden en iyisi kim? Bunu söylerseniz sevinirim.

    Cevapla
  96. arada bende sizin yazılarınızı okuyorum, hatta videolarınızıda izliyorum ama bu yazınızda sizde şov ve performans yapıyorsunuz,söyleyin de bilelim sizin adayınız kim? dediğinize göre türkiyede aday gösterilecek kimse yok ,onuda ithal edelim olsun bitsin bari..

    Cevapla
  97. arada bende sizin yazılarınızı okuyorum, hatta videolarınızıda izliyorum ama bu yazınızda sizde şov ve performans yapıyorsunuz,söyleyin de bilelim sizin adayınız kim? dediğinize göre türkiyede aday gösterilecek kimse yok ,onuda ithal edelim olsun bitsin bari..

    Cevapla
  98. Sayın Genç ucuz bir politik yazı olmuş

    Cevapla
  99. Sayın Genç ucuz bir politik yazı olmuş

    Cevapla
  100. Nihat Genç meğer Erdoğan’a destek konusunda Devlet Bahçeli Junior imiş de haberimiz yokmuş.

    Cevapla
  101. Nihat Genç meğer Erdoğan’a destek konusunda Devlet Bahçeli Junior imiş de haberimiz yokmuş.

    Cevapla
  102. Ataturk’cu gecinen Nihat Genc Cumhuriyet’i yok etmeye yeminli “zati” cok sevdi herhalde! Stockholm sendromu mu desek yalakalik mi desek bilemedik?

    Cevapla
  103. Ataturk’cu gecinen Nihat Genc Cumhuriyet’i yok etmeye yeminli “zati” cok sevdi herhalde! Stockholm sendromu mu desek yalakalik mi desek bilemedik?

    Cevapla
  104. YENİ BİR HASTALIK İSMİ GEREKİYOR
    TANI ŞU: SUNULANI YUTMA HAZMETME, SUNULAN DIŞINDA BİRŞEYİN OLMADIĞINA İNANMA
    BU HASTALIĞIN ADI NE SENDROMU OLSUN
    MEDYARZI SENDROMU

    Cevapla
  105. YENİ BİR HASTALIK İSMİ GEREKİYOR
    TANI ŞU: SUNULANI YUTMA HAZMETME, SUNULAN DIŞINDA BİRŞEYİN OLMADIĞINA İNANMA
    BU HASTALIĞIN ADI NE SENDROMU OLSUN
    MEDYARZI SENDROMU

    Cevapla
  106. 8 Kasım 2019, 07:57

    Sayın Nihat Genç CHP’nin düştüğü bu hazin durumu, vatan haini davranışlarını, Hdp’yı, Pkk’yı savunan ihanetini görmeyen geri zekalılar seni Akp’yi savunmakla suçluyor. Oysa sen parti marti ayırdetmeden namussuz ve yalancıları suçluyorsun. İmamoğlu’nun nasıl bir proje olduğunu, nasıl zavallı bir oyuncak olduğunu gördüğün ve ifşa ettiğin için sana feci şekilde kızgınlar. İşin zor kahraman savaşçı, seni bitirirler, gazan mübarek olsun.

    Cevapla
  107. 8 Kasım 2019, 07:57

    Sayın Nihat Genç CHP’nin düştüğü bu hazin durumu, vatan haini davranışlarını, Hdp’yı, Pkk’yı savunan ihanetini görmeyen geri zekalılar seni Akp’yi savunmakla suçluyor. Oysa sen parti marti ayırdetmeden namussuz ve yalancıları suçluyorsun. İmamoğlu’nun nasıl bir proje olduğunu, nasıl zavallı bir oyuncak olduğunu gördüğün ve ifşa ettiğin için sana feci şekilde kızgınlar. İşin zor kahraman savaşçı, seni bitirirler, gazan mübarek olsun.

    Cevapla
  108. Sayın Genç, sizi uzun süredir takip eden ancak son zamanlarda kişisel işlerimden dolayı yazılarınızı okuyamamış biriyim. Bugün okuma fırsatı buldum ve açıkçası çok şaşırdım. Şaşkınlığımın sebebi şudur ki; somut bir çözüm öneriniz yok. İmamoğlu hakkında VERYANSIN ediyorsunuz da alternatif üretemiyorsunuz. Doğal olarak insanın aklına ister istemez, ” Nihat Genç’de Tayyip’çi mi oldu acaba?” sorusu geliyor. Söylediklerinizde haklı olsanız bile, bu söylemleriniz kimin ekmeğine yağ çalar? Siz bunu bizden daha iyi bilirsiniz. O halde tarafınızı seçmiş görünüyorsunuz. Hangisi hangisinden daha kötü sorusunun cevabı sizde netleşmiş gibi görünüyor. O halde ben de kendi fikrimi söyleyeyim, sizin karşı tarafınızdayım. Bu platformda yorum yapan tüm arkadaşların size değer veren insanlardan oluştuğunu biliyorum ve yorumlara baktığımda bu konuda çok eleştirildiğinizi görüyorum, herhalde siz de görüyorsunuzdur. Sizin gibi bir yazar ve düşünürün bu pozisyonda kalması gerçekten çok acı ve üzücü. Umarım görüşlerinizi tekrar bir gözden geçirirsiniz. İmamoğlu’nu eleştirmek başka, onun karşısında malum şahsın güdümünde saf tutmak başkadır. Maalesef siz İmamoğlu’nu eleştirmiyorsunuz. Saygılarımla.

    Cevapla
  109. Sayın Genç, sizi uzun süredir takip eden ancak son zamanlarda kişisel işlerimden dolayı yazılarınızı okuyamamış biriyim. Bugün okuma fırsatı buldum ve açıkçası çok şaşırdım. Şaşkınlığımın sebebi şudur ki; somut bir çözüm öneriniz yok. İmamoğlu hakkında VERYANSIN ediyorsunuz da alternatif üretemiyorsunuz. Doğal olarak insanın aklına ister istemez, ” Nihat Genç’de Tayyip’çi mi oldu acaba?” sorusu geliyor. Söylediklerinizde haklı olsanız bile, bu söylemleriniz kimin ekmeğine yağ çalar? Siz bunu bizden daha iyi bilirsiniz. O halde tarafınızı seçmiş görünüyorsunuz. Hangisi hangisinden daha kötü sorusunun cevabı sizde netleşmiş gibi görünüyor. O halde ben de kendi fikrimi söyleyeyim, sizin karşı tarafınızdayım. Bu platformda yorum yapan tüm arkadaşların size değer veren insanlardan oluştuğunu biliyorum ve yorumlara baktığımda bu konuda çok eleştirildiğinizi görüyorum, herhalde siz de görüyorsunuzdur. Sizin gibi bir yazar ve düşünürün bu pozisyonda kalması gerçekten çok acı ve üzücü. Umarım görüşlerinizi tekrar bir gözden geçirirsiniz. İmamoğlu’nu eleştirmek başka, onun karşısında malum şahsın güdümünde saf tutmak başkadır. Maalesef siz İmamoğlu’nu eleştirmiyorsunuz. Saygılarımla.

    Cevapla
  110. Bir kesim evli erkekler,yil içerisinde yapmadiği halt kalmaz,aldatmaktan eve zaman ayiramaz,ama evlilik yil dönümü,sevgililer günü ve doğum günlerini asla atlamazlar,süslu püslü laflar canim hayatim diyerek kandirmaya çalişirlar,etrafada tam bir ev erkeği havasini yayarlar,yersen tabi…

    Cevapla
Giriş Yap

Veryansın TV ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun!